сряда, 19 август 2009 г.

Step by step

August 19
10.29 a.m.


Нека го оформя като дневник.Така ще ми е далеч по-лесно, ще вървя стъпало подир стъпало, леко, подредено.
Може би ще разбера за какво си мисля.Може би.

Сутрин.Станах преди час.Обикновено когато стана разбирам дали ще имам настроение, или не.
Днес ще имам.
Снощи беше хубаво..
без мръсни изводи.Самата вечер.Разговорът с някои хора.Не че имам нещо против да кажа поименно с кои хора, но
кой знае защо
изпитвам нуждата да ги наричам"някои хора".

Разглеждам стари снимки.Често го правя.
И си тегля снимки със сцени от филми.Прекрасни са.Запечатани моменти, които ти носят толкова късчета емоции, защото знаеш за какво става въпрос..

За някого ще е просто картинка

За друг ще е носталгия.
Всеки сам решава какво да види.
И това е личностен избор, нали?




Листовете хартия са идеални за пазене на спомени.Обичам хартията.Скицници, тетрадки с твърди корици, тефтерчета.









Идята дойде току що.Хрумвала ми е и преди, но все я забравям.Трябва да си купя една огромна тетрадка.
И хубав химикал.
Ще ги давам на хората, коит обичам, да ми напишат нещо"за спомен".
Но не нещо късичко , не откъс от песен.
Нещо тяхно, което никога не са ми казвали..не тайна, а просто нещо, което не са знаели как да изкажат.
Може да е дълго и два листа.Колкото поискат.Аз ще се радвам.

А сега, дано денят наистина да е добър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар